Відеомаркетинг швидко розвивається з кожним роком. Сучасні
споживачі контенту дуже вибагливі, а завоювати їхню увагу стає все складніше.
В Тростянецькій публічній бібліотеці відбулася
профорієнтаційна зустріч для школярів старших класів та молоді міста. Своїм
досвідом у сфері створення відео поділилася співвласниця креативної агенції and
action, маркетолог, PR-менеджерка, продюсер, комунікаційниця та кураторка курсу
"Відео" магістерської програми Медіакомунікацій УКУ Христина Бойко.
🎥Відеороботи команди пані Христини вражають своєю
професійністю, креативністю та різноплановістю і збирають мільйони переглядів.
Тож говорили про можливості реалізувати свій потенціал у цьому напрямку, про
посади в компаніях, що створюють відео (зйомки та анімація), деталізувавши
кожну з професій, та важливі етапи для роботи в цій сфері.
🎁📚Несподіваним подарунком для нашої бібліотеки стала підбірка книг по саморозвитку та дитячої літератури. 👊Щиро вдячні за цю чудову ініціативу та поповнення наших поличок новенькою, затребуваною літературою.
📌В межах проєкту «Економічний RestART» за підтримки ВГО
Українська бібліотечна асоціація та партнерства агенції економічного розвитку
PPV Knowledge Networks.
Немає коментарів:
Дописати коментар