пʼятницю, 21 лютого 2020 р.

Слово рідне, ти мені - від Бога, ти мого народу оберіг

Наша рідна українська мова – одна з найбагатших і наймелодійніших мов світу. Її порівнюють з калиною, бо вона така ж красива, як народний, улюблений символ українців, її порівнюють зі співом солов'я, бо лине вона, як ніжна пісня співучого соловейка.
Сьогодні, в Міжнародний день рідної мови, до Тростянецької публічної бібліотеки на мовний вернісаж «Слово рідне, ти мені - від Бога, ти мого народу оберіг» завітали учні 5-х класів філії №4. Ведуча заходу, бібліотекар дитячої бібліотеки, ознайомила школярів з мовними традиціями, що сягають сивої давнини та розповіла про шлях розвитку української мови.
Діти вирушили в похід за знаннями до Країни мовних цікавинок, де змагалися у конкурсах, відповідали на запитання мовної вікторини, розгадували мовні кросворди, ребуси, шаради і головоломки. На заході лунало поетичне слово, звучали пісні про рідну мову.
Присутні з задоволенням здійснили подорож по книжковій виставці-знайомству «Щира втіха – рідна мова, краю отчого краса».









Немає коментарів:

Дописати коментар

Твори талановитих дітей Тростянеччини ввійшли до літературної збірки

     В Тростянецька публічна бібліотека пройшов святковий захід приурочений випуску літературного альманаху. На протязі майже трьох місяців ...