У майбутньому комп'ютеризованих сільських
бібліотечних закладів Тростянецької ОТГ за допомогою платформи "Дія.
Цифрова освіта".
Популяризація
діяльності бібліотек через соцмережі набирає обертів. Адже щоб залишатися в
тренді та бути цікавою підростаючому поколінню необхідно вміти залучати саме цю
цільову аудиторію через інтернет-ресурси.
За
допомогою освітнього серіалу "TikTok / Instagram / Facebook: як залишатись
в тренді в 2020" бібліотечні працівники ознайомилися з інтерфейсом
соцмереж, навчилися розробляти концепцію профілю, визначати цільову аудиторію
та обрали для себе програми, з якими надалі зручно працювати по створенню
якісного контенту.
На
практиці розібрали на прикладі Тростянецької публічної бібліотеки як писати
тексти, для чого потрібен контент-план, як створюються ідеї саме в бібліотечній
сфері для контенту.
Немає коментарів:
Дописати коментар