Навчання з
цифрової грамотності для бібліотечних працівників у майбутньому
комп'ютеризованих сільських бібліотечних закладів Тростянецької ОТГ за
допомогою платформи «Дія. Цифрова освіта».
Популяризація
діяльності бібліотек через соцмережі набирає обертів. Адже щоб залишатися в
тренді та бути цікавою підростаючому поколінню необхідно вміти залучати саме цю
цільову аудиторію через інтернет-ресурси.
За допомогою
освітнього серіалу «TikTok / Instagram / Facebook: як залишатись в тренді в
2020» бібліотечні працівники ознайомилися з інтерфейсом соцмереж, навчилися
розробляти концепцію профілю, визначати цільову аудиторію та обрали для себе
програми, з якими надалі зручно працювати по створенню якісного контенту.
На практиці
розібрали на прикладі Тростянецької публічної бібліотеки як писати тексти, для
чого потрібен контент-план, як створюються ідеї саме в бібліотечній сфері для
контенту.
Немає коментарів:
Дописати коментар