четвер, 29 грудня 2022 р.

Як створювати відеоконтент, що чіпляє та хто це робить?

Відеомаркетинг швидко розвивається з кожним роком. Сучасні споживачі контенту дуже вибагливі, а завоювати їхню увагу стає все складніше.

В Тростянецькій публічній бібліотеці відбулася профорієнтаційна зустріч для школярів старших класів та молоді міста. Своїм досвідом у сфері створення відео поділилася співвласниця креативної агенції and action, маркетолог, PR-менеджерка, продюсер, комунікаційниця та кураторка курсу "Відео" магістерської програми Медіакомунікацій УКУ Христина Бойко.

🎥Відеороботи команди пані Христини вражають своєю професійністю, креативністю та різноплановістю і збирають мільйони переглядів. Тож говорили про можливості реалізувати свій потенціал у цьому напрямку, про посади в компаніях, що створюють відео (зйомки та анімація), деталізувавши кожну з професій, та важливі етапи для роботи в цій сфері.

🎁📚Несподіваним подарунком для нашої бібліотеки стала підбірка книг по саморозвитку та дитячої літератури. 👊Щиро вдячні за цю чудову ініціативу та поповнення наших поличок новенькою, затребуваною літературою.

📌В межах проєкту «Економічний RestART» за підтримки ВГО Українська бібліотечна асоціація та партнерства агенції економічного розвитку PPV Knowledge Networks.





Немає коментарів:

Дописати коментар

Тростянецькій публічній бібліотеці проходять заняття для дітей з особливими освітніми потребами

Ми віддавна проводили заняття для діток з особливими освітніми потребами, але вже протягом кількох місяців з дітками займається кваліфікован...