вівторок, 26 травня 2015 р.

Молодь читає – Україна процвітає




     Нещодавно молодь Тростянеччини взяла участь у флешмобі «Молодь читає – Україна процвітає», який організувала районна бібліотека разом з Тростянецьким осередком Всеукраїнської молодіжної громадської організації «Фундація регіональних ініціатив» в рамках проведення Всеукраїнської акції «Українська молодь читає», започаткованої  Державною бібліотекою України для юнацтва.
   Юнаки та дівчата прийшли до бібліотеки зі своїми улюбленими книжками та журналами, щоб довести, що молодь Тростянеччини – найчитаюча, яка любить читати, незважаючи на інформаційний вибух, комп’ютери та різноманітні інформаційні технології. Вони з допомогою працівників бібліотеки відтворювали різні фігури, які привертали увагу до книги та читання, залучали нових користувачів до бібліотеки.
   Молоді люди добре провели час, відпочили, отримали позитивний настрій.
   По закінченні флешмобу молода дівчина, яка зараз одночасно працює і навчається в Сумському вищому училищі мистецтв і культури ім. Д.С.Бортнянського, Світлана Сивоконь сказала: «Люди завжди будуть читати! Від імені всієї молоді, я хочу сказати прекрасні слова, які Леся Українка вклала в уста чарівної Мавки, трохи її перефразуючи.
Я – читач! Ні! Я – не вмер!
Я вічно буду жити,
Я в серці маю те, що не вмирає:
Любов до книги, жагу до знання,
І гімн співаю книзі я безцінній,
І прославляю я її в віках.»

Немає коментарів:

Дописати коментар

Тростянецькій публічній бібліотеці проходять заняття для дітей з особливими освітніми потребами

Ми віддавна проводили заняття для діток з особливими освітніми потребами, але вже протягом кількох місяців з дітками займається кваліфікован...